منو

انواع دستگاه حضور و غیاب مدل انگشت

دستگاه حضور و غیاب NP290 با قابلیت ثبت 3،000 عدد اثر انگشت، 3.000 کارت RFID و ذخیره 200،000 تردد، یکی از دستگاه های میان رده ی قدرتمند نوین پرداز می باشد. از امکانات قابل توجه این دستگاه میتوان به امکان تعریف 10 اثر انگشت برای هر شخص ، تعریف کارت RFID و رمز اشاره نمود. همچنین جهت بالا بردن ضریب امنیتی برای ثبت تردد میتوان ترکیبی از این حالات را استفاده نمود. بعنوان مثال پرسنل می توانند ابتدا کارت RFID مخصوص به خود را در مقابل دستگاه نگه داشته تا شناسایی مرحله اول آنان انجام شود. سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. همچنین حالات ترکیبی دیگر نیز برای ثبت تردد می تواند انجام شود. سرعت شناسایی اشخاص در این دستگاه کمتر از 1 ثانیه می باشد. سخنگو و منوی فارسی باعث راحتی کار با منوی دستگاه برای کاربر می شود. جهت دریافت اطلاعات دستگاه حضور و غیاب NP290 و انتقال آن به نرم افزار حضور و غیاب می توانید از طریق فلش و یا ارتباط آنلاین از طریق کابل شبکه و wifi اقدام کنید. این ارتباط آنلاین بین نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب به شما این امکان را می دهد تا به محض ثبت تردد توسط پرسنل در دستگاه حضور و غیاب و دریافت تردد در نرم افزار حضور و غیاب پیامکی مبنی بر اعلام تردد پرسنل برای مدیریت ارسال شود. این امکان باعث مدیریت بهتر بر تردد پرسنل و همچنین آگاهی از پرسنل حاضر و غایب مجموعه شما را فراهم می سازد. از نمونه کاربردهای این امکان می توان به ارسال پیامک ورود و خروج دانش آموزان به والدین در مدارس می باشد، که به محض ورود و یا خروج دانش آموزان و ثبت تردد توسط آنان پیامکی برای والدین ارسال خواهد شد. همچنین امکان اتصال به درب های اتوماتیک و قفل های برقی (access control) باعث شده ضمن کنترل تردد ، این دستگاه را در دسته دستگاه های امنیتی قرار دهد.

دستگاه حضور و غیاب NP255 با قابلیت ثبت 1000 عدد اثر انگشت و ذخیره 100،000 تردد، انتخاب مناسبی برای اصناف و مشاغل کوچک و متوسط می باشد. از امکانات قابل توجه این دستگاه میتوان به امکان تعریف 10 اثر انگشت برای هر شخص و رمز اشاره نمود. این دستگاه قابلیت استفاده از حالت ترکیبی برای ورود و خرو ج را نیز داراست. بعنوان مثال پرسنل می توانند ابتدا رمز مخصوص به خود را وارد نمایند تا شناسایی مرحله اول آنان انجام شود، سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. سرعت شناسایی اشخاص در این دستگاه کمتر از 1 ثانیه می باشد. سخنگو و منوی فارسی باعث راحتی کار با منوی دستگاه برای کاربر می شود. جهت دریافت اطلاعات دستگاه حضور و غیاب NP255 و انتقال آن به نرم افزار حضور و غیاب می توانید از طریق فلش و یا ارتباط آنلاین از طریق کابل شبکه اقدام کنید. همچنین امکان اتصال به درب های اتوماتیک و قفل های برقی (access control) باعث شده ضمن کنترل تردد ، این دستگاه را در دسته دستگاه های امنیتی قرار دهد.

دستگاه حضور و غیاب NP261Plus با قابلیت ثبت 1000 عدد اثر انگشت و ذخیره 100،000 تردد، انتخاب مناسبی برای اصناف و مشاغل کوچک و متوسط می باشد. از امکانات قابل توجه این دستگاه میتوان به امکان تعریف 10 اثر انگشت برای هر شخص و رمز اشاره نمود. این دستگاه قابلیت استفاده از حالت ترکیبی برای ورود و خرو ج را نیز داراست. بعنوان مثال پرسنل می توانند ابتدا رمز مخصوص به خود را وارد نمایند تا شناسایی مرحله اول آنان انجام شود، سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. سرعت شناسایی اشخاص در این دستگاه کمتر از 1 ثانیه می باشد. سخنگو و منوی فارسی باعث راحتی کار با منوی دستگاه برای کاربر می شود. جهت دریافت اطلاعات دستگاه حضور و غیاب NP261Plus و انتقال آن به نرم افزار حضور و غیاب می توانید از طریق فلش و یا ارتباط آنلاین از طریق کابل شبکه اقدام کنید. همچنین امکان اتصال به درب های اتوماتیک و قفل های برقی (access control) باعث شده ضمن کنترل تردد ، این دستگاه را در دسته دستگاه های امنیتی قرار دهد.

دستگاه حضور و غیاب مدل NP620AC ، از جمله دستگاه های ظریف ، کوچک اما با کارایی بالا ما می باشد. این دستگاه حضور و غیاب که تنها امکان ثبت تردد پرسنل را از طریق اثرانگشتی را برای آنان فراهم می کند قابلت ثبت 1،000 عدد اثر انگشت را دارد. همچنین می توانید 100،000 تردد پرسنل را در خود ذخیره نماید. دستگاه حضور و غیاب مدل NP620AC را هم می توانید با اتصال بر روی دیوار جهت کاربرد آماده سازید و هم می توانید با کمک پایه رومیزی امکان تعبیه آن بر روی میز و قفسه و… را فراهم سازید. این دستگاه کوچک اما با قابلیتهای بزرگ عموما برای کارگاه ها، اصناف و مشاغل کوچک یا متوسط و پرسنل کم (تا حداکثر 100 پرسنل) می باشد که براحتی می توانند از اثرانگشت برای ثبت ورود و خروج استفاده نمایند. با این دستگاه می توانید در پایان ماه کلیه ترددهای پرسنل را بصورت کامل بر روی حافظه جانبی(فلش) از طریق پورت USB تعبیه شده روی دستگاه استخراج نمایید. ویژگی بارز این دستگاه و تفاوت عمده ی آن با محصول NP620 در این است که این دستگاه قابلیت اتصال به قفل های برقی را داراست که این ویژگی این امکان را به ما می‌دهد تا ورود و خروج پرسنل به یک محل خاص و ممنوع برای عموم را کنترل کنیم.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آیـراتکنـو
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
آیـراتکنـو